loading...
دی ال سافت | دانلود نرم افزار ، دانلود بازی ، دانلود نمونه سوالات هشتم
علی حیدری بازدید : 20 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با سلام خدمت تمام کاربران دی ال سافت امروز می خوام درباره کارت هدیه رایگان براتون توضیح بدم ،با کارت هدیه گوگل پلی می تونین جم کلش اف کلنز ، نرم افزار های پولی گوگل پلی و خیلی چیز های دیگه رو بخرین و در این سایتی که من بهتون معرفی میکنم این کارت رو رایگان میدن چجوری ؟ اینجوری 1-اول باید در سایت ثبت نام کنید بعد از ثبت نام وارد سایت بشید و از توی اون فهرست سایت ها ، روی یکی کلیک کنید و 30.$ دریافت کنید وقتی امتیازتون رسید به 15$ میتونین کارتتونو دریافت کنید . به همین راحتی .کپی مجاز!

اینم سایت: اینجا کلیک کنید

اگه خواستید هم میتونین اینجا کلیک کنید ☺

علی حیدری بازدید : 12 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (1)

Nova Launcher یکی از زیباترین و حرفه ای ترین لانچرهای موجود برای اندروید ۴ می باشد که می تواند بهترین جایگزین صفحه ی خانگی اسمارت فون شما باشد. این لانچر فوق العاده ، امکان شخصی سازی اینترفیس گوشی را به شما خواهد داد و با نصب آن برروی موبایل خود تغییرات گرافیکی و کم نظیری را در اسمارت فون خود به ارمغان آورید .

Nova Launcher - لانچر بی نظیر اندروید 4

علی حیدری بازدید : 14 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

Talkray – Free Calls and Text اپلیکیشن پرطرفدار و عالی از استودیوی TiKL Inc برای دستگاه های اندرویدی است که با استفاده از ان می توانید به صورت کاملا رایگان با دوستان خود از سراسر جهان به تماس های صوتی و متنی بپردازید. با استفاده از اتصال وای فای و یا تری جی شما قادر خواهید بود متن ها، تصاویر، ویدئوها و فایل های خود را برای دوستانتان بفرستید. تا به امروز ده ها مورد از مسنجرهای معروف نظیر لاین، واتس اپ، بیتالک، هایک، تلگرام و … را برای شما کاربران معرفی نموده ایم که با استقبال خوب شما روبرو گردیده و در این میان مسنجر معروف Talkray – Free Calls and Text با +۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی و علی رغم پرطرفدار بودنش از دید کاربران ایرانی مخفی مانده است که با ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد و عالی خود نظیر تماس های رایگان با کیفیت بالا، محیط کاربری ساده و دوست داشتنی، تماس ها و پیام های گروهی و غیره بدون شک خواهد توانست انتخاب بسیاری از کاربران از جمله اینجانب باشد!

دانلود Talkray - Free Calls and Text - چت و تماس رایگان اندروید

 

 

 

علی حیدری بازدید : 15 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

Shadow Fight 2 به فارسی (مباره سایه) یک بازی جدید و فوق العاده زیبا از استودیوی بازیسازی Nekki یا همان سازنده ی بازی پرطرفدار وکتور برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن بیش از ۴۰ میلیون کاربر از سراسر جهان در صدر برترین بازی های اندرویدی قرار دارد! در این بازی شما به عنوان یک مبارز باید با کمک انواع سلاح ها و زره های متعدد شخصیت بازی را مجهز نمایید و با انجام حرکات رزمی واقعی و ضربات شمشیر دشمنان پیش رو را یکی پس از دیگری از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! ابتدا کار خودتان را با آسان ترین مبارزه ها شروع خواهید نمود و می بایستی در هر مرحله رئیس شیاطین را برای پیش بردن سطوح از بین ببرید و تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی RPG را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید!

سبک این بازی بصورت مبارزه های تن به تن می باشد و گرافیک بسیار بالا و جالبی را دارد ؛ از طرفی شما و حریفتان به صورت سایه هستید و سلاح های شما نیز سلاح هایی هستند که در میان سامورایی ها و نینجاها مورد استفاده است!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Shadow Fight 2 اندروید :

* مبارزه و نبرد در انواع مکان های متنوع و مختلف

* امکان نابود کردن دشمنان پیش رو با کنترل های لمسی و بصری

* سفر به شش نقطه ی مختلف از جهان برای مبارزه با شیاطین شوم

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی و مهیج

* امکان سفارشی سازی جنگنده خود با شمشیرهای متنوع، لباس ها و زره ها و قدرت های جادویی

بازی اکشن و آرکید Shadow Fight 2 به صورت کاملا رایگان عرضه گردیده و در پلی استوری دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم و می توانید آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.9.8:

* اضافه شدن : Ascension: A new battle variation awaits

* رفع اشکالات دیگر و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Shadow Fight 2 - بازی مبارزه سایه اندروید + دیتا + تریلر

 

 

 

 
علی حیدری بازدید : 14 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

Smart Launcher 3 Pro نسخه سوم از لانچر فوق العاده زیبا و متفاوت اسمارت از استودیوی Gin Lemon برای دستگاه های با سیستم عامل هوشمند اندروید است که با قیمت ۳.۹۲ دلار در مارکت اندروید به فروش می رود و تا به این لحظه +۵۰۰ هزار بار توسط کاربران سراسر جهان از گوگل پلی خریداری شده است و از محبوب ترین ها به شمار می رود. نسخه های اول و دوم این لانچر قبل تر ها در سایت معرفی شده بود و با استقبال عالی شما روبرو گردید و همانطور که گفتیم بودیم نسخه ی سوم نیز همانند نسخه های دیگر با سه واژه کلیدی ساده، سریع و سبک منتشر شده است! همانطور که میدانید با استفاده از لانچرها می توانید به صورت حرفه ای اینترفیس اسمارت فون و یا تبلت خود را سفارشی سازی کنید که شما با نصب اسمارت لانچر ۳ می توانید لانچری فوق العاده زیبا با استفاده ی بسیار کم از حافظه، رابط کاربری آسان و اینترفیسی عالی را در دستگاهتان به ارمغان بیاورد!اگر به دنیال زیباترین، سریع ترین و متفاوت ترین لانچر اندروید هستید، پیشنهاد می دهیم لانچر عالی Smart Launcher 3 Pro را تجربه کنید!

دانلود Smart Launcher 3 Pro - لانچر فوق العاده اکشن 3 اندروید!

 

علی حیدری بازدید : 19 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

APK Editor Pro برنامه ای عالی از استودیوی SteelWorks در زمینه ی ویرایش فایل های ای پی کا برای دستگاه های اندرویدی است که با نصب آن برروی موبایل اندرویدی خود می توانید بدون داشتن هیچ دانش خاصی از برنامه نویسی، فایل های نصبی برنامه ها و بازی های اندروید را به اسانی ویرایش کنید و در نهایت ان را برروی حافظه خود ذخیره نموده و برای دوستانتان ارسال کنید! بله… با این برنامه ی عالی قادر هستید تا به راحتی نام برنامه ها و بازی ها را تغییر دهید، تبلیغات موجود در اپلیکیشن ها را حذف کنید، پس زمینه ی دلخواه خود را جایگزین پس زمینه ی خود برنامه نمایید و …! اگر شما نیز به عنوان یک کاربر آماتور دوست دارید فایل های نصبی (apk) را بدون یک ذره دانش برنامه نویسی ویرایش نمایید ما به شما اپلیکیشن APK Editor Pro را پیشنهاد می دهیم.

دانلود APK Editor Pro - ویرایش فایل Apk در اندروید!

علی حیدری بازدید : 21 دوشنبه 28 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

DomiNations به فارسی (سلطنت، فرمانروایی) یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی بازیسازی NEXON M Inc برای دستگاه های اندرویدی است که شاهد عرضه شدن رایگان آن در پلی استور بودیم و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و برای اولین بار ان را حضور شما دوستداران بازی های استراتژی معرفی نماییم. این بازی مبتنی بر ساخت و ساز طراحی شده است و در آن شما می بایستی که یکی از ملت های بزرگ دنیا را از میان بریتانیا، روم، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن و یونان را انتخاب کرده و آن را به برترین امپراطوری دنیا تبدیل کنید! محدوده‌ی زمانی بازی فوق به گستردگی تاریخ بشریت است! جایی که بازیکن باید در دنیا گشته و اقدام به ساخت عجایب هفت‌گانه نماید! شخصیت‌های مهم تاریخ، از جمله اسکندر کبیر، کلئوپاترا و ناپلئون حضور دارند و در برهه های مهم تاریخی خود به مبارزه می پردازند. همچنین شما قادر خواهید بود تا بیش از ۱۰۰ سازه ی قابل ارتقای منحصر به فرد بسازید و تمدن خود را گسترش دهید. شما می بایستی که غذا و پول خود را مدیریت کنند و در عین حال نیروهای خود را برای غلبه بر همسایگان و گسترش قلمرو تحت حکومت پرورش دهد! البته ناگفته نماند که بازی دارای بخش داستانی هم هست که از هلال حاصل خیز شروع می شود و تا جنگ جهانی دوم و بعد از آن ادامه دارد!

دانلود DomiNations - بازی "سلطنت" اندروید + دیتا

 

علی حیدری بازدید : 16 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

همانطور که مستحضرید آب یکی از مهمترین ترکیبات موجود در بدن انسان می باشد که کمبود ان باعث تشنگي، ضعف، از دست دادن وزن بدن، خشكي پوست، افزايش ضربان قلب و گيجي می شود و به همین دلیل پزشکان مختلف مصرف روزانه ی ۷ لیوان آب را به همه پیشنهاد می دهند اما متاسفانه بیشتر ما در طول روز به دلایل مختلفی که همه ی آن ها از دل مشغولی های مختلف ما نشآت میگیرد، فراموش می کنیم که باید آب مصرف کنیم تا از بدن خود در مقابل بیماری های متعدد محافظت کنید. اینجاست که استودیوی NorthPark.Android دست به کار شده و اپلیکیشنی عالی با نام Water Your Body را در زمینه ی تنظیم آب بدن و نوشیدن کافی آب در طول روز را برای ما آماده نموده است تا با به کارگیری آن بتوانیم حداکثر میزان آب را در طول روز بیاشامیم و با یادآوری به ما از نوشیدن آب در طول روز غافل نشویم!

دانلود Water Your Body - برنامه تنظیم آب بدن اندروید!

 

 

 

علی حیدری بازدید : 13 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Contacts Plus یکی دیگر از بهترین، پرطرفدارترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های مدیریت تماس ها و شماره گیری برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت کاملا رایگان عرضه گردیده و با داشتن آن برروی موبایل خود می توانید به صورت یک جا به صورت کلی برروی بخش مسیجینگ گوشیتان به صورت تمام و کمال دسترسی داشته باشید! بله با این برنامه ی کاربردی شما می توانید به صورت حرفه ای برروی اکانت های مربوط به فیسبوک، توییتر، گوگل پلاس و یا اپلیکیشن هایی همچون واتس آپ و حتی بخش مسیجینگ پیش فرض گوشیتان به صورت همه جانبه مدیریت داشته باشید و تجربه ی بهترین برنامه ی مدیریت مخاطبین را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید!

اگر دوست دارید به صورت منظم و دقیق برروی مخاطبین خود مدیریت داشته باشید، یک سیستم یادآور قدرتمند برای یادآوری تولد دوستان داشته باشید، عکس های مخاطبین خود را از طریق همگامسازی با گوگل زیبا کنید اپلیکیشن فوق العاده ی Contacts + را از دست ندهید!

دانلود Contacts + - اپلیکیشن تماس و شماره گیر اندروید

علی حیدری بازدید : 9 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Piano Teacher – مـعـلـم پـیـانـو از بهترین، پرطرفدارترین و کامل ترین نرم افزارهای پیانو از گروه برنامه نویسی rubycell برای سیستم عامل اندروید است که به صورت کامل رایگان عرضه گردیده و با بیش از پنجاه میلیون کاربر از سراسر جهان از پردانلودترین و محبوب ترین برنامه های موزیک و آیدیو به شمار می رود. با استفاده از این پیانوی کامل شما می توانید به نواختن موزیک بپردازید و تجربه ای متفاوت از برنامه های پیانوی حرفه ای را در اندرویدیفون خود به ارمغان بیاورید. این نرم افزار که بیش از ۵۰ هزار صدا را شامل می شود می تواند یک برنامه ی عالی برای سرگرم ساختن شما و یا بهترین اپلیکیشن برای افرادی باشید که به دنبال آموزشی عالی برای نواختن پیانو هستند باشد و در اصل برای یادگیری مورد استفاده قرار بگیرد.

دانلود Piano Teacher - معلم پیانو اندروید !

 

علی حیدری بازدید : 25 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Smart IR Remote – AnyMote محبوب ترین و قدرتمندترین اپلیکیشن ریموت کنترل از طریق مادون قرمز از استودیوی Color Tiger برای سیستم عامل اندروید می باشد که با قیمت ۶.۹۹ دلار در گوگل پلی به فروش می رود و با دارا بودن ساده ترین رابط کاربری، پشتیبانی از بیش از ۵۰۰ هزار دسنگاه اندرویدی و بیشترین امکانات بهترین اپلیکیشن مدیریت از طریق اینفرارد می باشد که امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ نمایش دهنده ی این محبوبیت است. با این برنامه و داشتن یک اسمارت فون اندرویدی می توانید به آسانی تلویزیون و سایر دستگاه ها را کنترل کرده و به سادگی هرچه تمام تر بر روی صدا و کانال های آن ها کنترل داشته باشید! با کمک این اپلیکیشن جالب و کاربردی می توانید دکمه های سفارشی را ایجاد کنید و به وسیله ی آن بر روی تلویزیون های مختلف به طور کامل مدیریت داشته باشید ؛ به عنوان مثال می توانید صدای تلویزیون خود را کم یا زیاد نمایید و حتی کانال های آن را با گوشی و با فشردن تنها یک کلیک عوض کنید!

دانلود Smart IR Remote - AnyMote - ریموت کنترل اندروید !

علی حیدری بازدید : 9 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Wings Remastered بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و هواپیمایی از استودیوی بازیسازی Kalypso Media Mobile GmbH برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید است که با قیمت ۴.۹۹ دلار در پلی استور عرضه گردید و تصمیم گرفتیم در اسرع وقت ان را حضور شما دوستداران بازی های اکشن و هواپیمایی معرفی نماییم.  این بازی شما را به حال و هوای جنگ جهانی اول می برد و تجربه ای از یک بازی اکشن چشم نواز، درام و پر از احساسات را برایتان به ارمغان می آورد! شما نقش خلبانی را دارید که در آسمان به نبرد با دشمنان می پردازد، اشراری که بمب های انتحاری کار می گذارند را دستگیر، بمب ها را خنثی و خطوط دشمن را درهم بشکنید! اگر به بازی های مربوط به جنگ جهانی علاقه دارید به شما پیشنهاد می دهیم بازی Wings Remastered را از دست ندهید چرا که طراحی منحصر به فرد، صداگذاری هیجان انگیز و هواپیماهای منحصر به فرد با طراحی واقعی شما را ساعت ها به گوشی میخکوب خواهند نمود.

دانلود Wings Remastered - بازی اکشن بال های پرواز اندروید + دیتا

 

علی حیدری بازدید : 16 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
Asphalt:Nitro
      سری جدید بازی معروف و نام آشنای آسفالت از استودیوی بازیسازی Gameloft برای دستگاه های
اندروید
      ی است که چند ساعت قبل شاهد عرضه شدن ان در سایت رسمی گیملافت بودیم و پس از تست و اطمینان از مشکل نداشتن بازی تصمیم به معرفی ان گرفتیم. در این بازی ۱۰ ماشین مختلف با طراحی منحصر به فرد با تکنولوژی نیتروژن در اختیار شما قرار می گیرد و می بایست در انواع مکان های مختلف به مسابقات هیجان انگیز مشغول شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. کنترلر
بازی
      بسیار حرفه ای طراحی شده است به گونه ای که بجای حرکت ماشین به دو سمت صفحه به یکی از دو سمت چرخش پیدا می کند. انواع حالت های مختلف برای بازی کردن وجود دارد که شما می توانید به دلخواه از میان ان ها انتخاب نمایید. در مسیر حرکت شما علاوه بر قسمت هایی برای پرش، انواع پاداش های مختلف نظیر نیتروژن وجود دارد که می توانید ان ها را بردارید و سرعت ماشین را چندین برابر کنید. اگر از علاقه مندان به بازی آسفالت ۸ هستید و دوست دارید نسخه ی کم حجمی از بازی را داشته باشید پیشنهاد می دهیم سری جدید اسفالت یعنی
Asphalt:Nitro
      را از دست ندهید چرا که حجم کلی
بازی
      کمتر از ۱۰۰ مگابایت است.

 

دانلود Asphalt:Nitro - بازی آسفالت نیترو گیملافت اندروید

 

 

 

علی حیدری بازدید : 13 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Monster Dash بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و آرکید از Halfbrick Studios سازنده بازی معروف Fruit Ninja برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی ۲۶۳ کشور مختلف جهان دریافت شده است. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی آقای Zappy هستید که انواع سلاح ها و وسایل نقلیه مختلف در اختیارتان قرار میگیرد و باید با ان ها دشمنان مختلف پیش رو را یکی پس از دیگری سرنگون کنید! طیف گسترده ای از هیولاهای مختلف در مسیر حرکت شما وجود دارند که شما باید ان ها را از بین ببرید ؛ در ابتدا با هیولاهایی با خون کم مواجهید که با بالا رفتن سطوح واقعا به چالش کشیده خواهید شد. اگر از علاقه مندان به بازی های آرکید اندروید هستید بازی کم حجم Monster Dash می تواند گزینه مناسبی باشد و ساعت ها شما را سرگرم سازد.

دانلود Monster Dash - بازی حمله هیولا اندروید + دیتا

 

علی حیدری بازدید : 18 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

WhatsApp Messenger یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم .

با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال ۳G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید .

WhatsApp Messenger For Android

 

علی حیدری بازدید : 9 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی در زمینه ی فیلمبرداری حرفه ای از گروه برنامه نویسی  FlavioNet مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید به صورت پیشرفته به ضبط ویدئوهایی با کیفیت عالی بپردازید! اگر با فارسروید بوده باشید در جریانید که چند مدت قبل یک نرم افزار دوربین با نام Camera FV-5 را معرفی کرده بودیم و با استفاده از آن می توانستید عکس های خام و ساده ی خود را ابزارهای مختلف به صورت حرفه ای پردازش کنید و رنگ و رویی بی نظیر را به آن ها ببخشید! [اطلاعات تکمیلی در مورد Camera FV-5] نرم افزار Cinema FV-5 نیز دقیقا همانند برنامه گفته شده است با این تفاوت که سینما اف وی ۵ مخصوص فیلمبرداری است و آمده است تا بخش کمرای اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی را رونق ببخشید و ویژگی های آن را چندین برابر نماید!

اگر به دنبال برنامه ای هستید که با استفاده از آن بتوانید فیلم هایی با کیفیت و کنترل بالا را بگیرید ما به شما اپلیکیشن نوظهور Cinema FV-5 را پیشنهاد می دهیم!

دانلود Cinema FV-5 - برنامه فیلمبرداری پیشرفته اندروید!

 

 

 

Cinema FV-5 Android - برنامه فیلمبرداری اندروید

 

علی حیدری بازدید : 8 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Twisted Worlds – جهان های پیچیده بازی جدید و بسیار چالش برانگیز در سبک بازی های پازل از استودیوی بازیسازی Absolutist Games برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. کمپانی Absolutist Games همانند استودیوهای معروف بیگ فیش گیمز، Alawar Entertainment و غیره بازی های ماجراجویی و پازل خوبی را برای اندروید عرضه نموده است که چندین مورد از ان ها را معرفی نموده ایم. داستان بازی Twisted Worlds مربوط به سفر به زمان گذشته می باشد که شما در انواع زمان های مختلف ماجراجویی های را انجام می دهید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید. طراحی منحصر به فرد بازی، گرافیک اچ دی، مینی گیم های معروف ۲۰۴۸، تیراندازی حباب، پازل های match 3 و از طرفی هم معماهای واقعا چالش برانگیز دست به دست هم داده اند تا یک بازی پازل فوق العاده آماده شود! اگر از طرفداران بازی های پازل و فکری هستید تحت هیچ شرایطی Twisted Worlds را از دست ندهید.

دانلود Twisted Worlds - بازی پازل جهان پیچیده اندروید + دیتا

 

علی حیدری بازدید : 11 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

Hola Launcher – Simple & Fast از بهترین، محبوب ترین و سبک ترین لانچرهای عرضه شده با بیش از ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ بار دانلود از گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت ۱۰۰ درصد رایگان توسط Hola Team عرضه شده و با نصب ان برروی موبایل اندرویدی خود می توانید اینترفیس جدیدی را به ارمغان بیاورید. اگر از کاربرانی هستید که از ظاهر تکراری دستگاهتان خسته شده اید و به دنبال یک تنوع عالی اید به شما لانچر هولا را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن ظاهری شیک و ساده به همراه ویزگی های عالی همچون فونت های اختصاصی، والپیپرهای متنوع و دوست داشتنی، ویژگی های عالی و … بدون شک تجربه ای متفاوت از لانچرهای اندرویدی را برایتان به ارمغان خواهد اورد.

دانلود Hola Launcher - Simple & Fast - لانچر سریع اندروید!

علی حیدری بازدید : 7 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Empires and Allies بازی جدید و بسیار زیبا در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی بازیسازی Zynga برای دستگاه های اندرویدی است که تجربه ای متفاوت از بازی های نبرد آنلاین را برایتان به ارمغان می آورد! در نگاه اول بازی Empires and Allies شبیه به بازی های استراتژیک جنگی موبایل نظیر Boom Beach یا War Of Nations می باشد اما شیوه بازی بدین صورت است که امکان ساخت پایگاه و استحکامات نظامی برای تقویت ساخت نیرو در ابتدای بازی به بازیکن داده میشود. سپس با استفاده از منابعی که در بازه های زمانی مشخص ایجاد میشوند بازیکن قادر به توسعه پایگاه خود در مدت زمان تعیین شده هست. در این حین سایر بازیکنان به پایگاه حمله می کنند و هدف اصلی بازی ساخت پایگاه نظامی مستحکمی است تا در مقابل حملات مقاومت کند. انجام عملیات نظامی بر علیه سایر پایگاه‌ها و ارسال نیروهای پیش قراول برای عملیات شناسایی نیز از جانب بازیکن انجام می شود. سبک این بازی آنچنان که باید جدید و نو نیست اما سازنده آن معتقد است که نوآوری های تازه‌ای نیز در Empires and Allies صورت گرفته است!

دانلود Empires and Allies - بازی استراتژی امپراطوران و متفقین اندروید + دیتا

 

علی حیدری بازدید : 7 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Pandora Internet Radio یکی از پرطرفدارترین، بهترین و ساده ترین نرم افزارهای ایستگاه اینترنتی موزیک برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه بیش از ۵۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و از دید کاربران بهترین برنامه ایستگاه موسیقی است! همانگونه که گفته شد، پاندورا یک ایستگاه موزیک اینترنتی است ؛ ایستگاهی که اگر حتی برای یک لحظه کوتاه در آن توقف کنید دیگر هیچ گاه دوست نخواهید داشت از آن خارج شوید! شما تنها کافیست که برنامه را نصب و بهترین سرویس موزیک را پیش روی خود ملاحظه بفرمایید! انواع و اقسام موسیقی ها و موزیک های مختلف در دسته بندی های متعدد در برنامه فوق تعبیه شده است که شما می توانید به پخش آن ها بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. پس اگر به دنبال یک ایستگاه موسیقی متفاوت و اینترنتی هستید ما به شما اپلیکیشن فوق را پیشنهاد می دهیم که به هیچ وجه ان را از دست ندهید.

دانلود Pandora Internet Radio - ایستگاه اینترنتی موزیک آندروید !

علی حیدری بازدید : 10 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Bike Rivals بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز موتورسواری از Miniclip.com برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه +۱۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از پردانلودترین بازی های دسته بندی Racing به شمار می رود. در این بازی شما بر انواع موتورهای مختلف سوار می شوید و در مکان های متنوع به موتورسواری مشغول می شوید! بازی صدها مرحله ی چالش برانگیز را شامل می شود که مراحل ابتدایی به نوعی آموزش محسوب میشوند و راحت هستند اما با بالاترین سطوح، چنان به چالش کشیده خواهید شد که متوجه گذشت زمان نمی شوید. به طور کلی بازی Bike Rivals بر اساس قوانین فیزیک طراحی شده است و در ان با غفلت توسط شما به مانع های موجود برخورد می کنید و … . امکان بازی به صورت مولتی پلیر با دوستان نیز در بازی فراهم شده است که می توانید با دوستانتان مشغول شوید.

 

 

دانلود Bike Rivals - بازی موتورسواری اندروید + مود

علی حیدری بازدید : 10 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Cryptic Labyrinth – دخمه ی مرموز بازی جدید با گرافیک HD در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی ۳D Methods برای دستگاه های اندرویدی است که نسخه اول آن ساعت ها قبل با قیمت ۰.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم بر این شد تا مثل همیشه در اسرع وقت ان را حضور شما دوستداران بازی های فکری، معمایی و ماجراجویی معرفی نماییم. بازی به صورت مقابل در گوگل پلی منتشر شده است: “شما میان ۴ دیوار سنگی زندانی شده اید! تنها راه خروج از این مکان درب مقابل شماست! نمی دانید که چطور وارد این مکان شده اید و با رفتن به اتاق های دیگر کم کم حقیقت روشن می شود و … ” بله در این بازی شما با حل انواع پازل ها و معماهای مختلف اتاق ها را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارید تا به حقیقت مهمی دست یابید. ماجراجویی های شما در انواع مکان های مختلفِ سیاه چال ها، غارها و گورستان صورت می پذیرد که اگر به بازی های فکری و ماجراجویی انروید علاقه دارید پیشنهاد می دهیم تحت هیچ شرایطی بازی عالی Cryptic Labyrinth را از دست ندهید.

دانلود Cryptic Labyrinth - بازی ماجراجویی دخمه مرموز اندروید + دیتا

 

علی حیدری بازدید : 12 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Pirate Legends TD بازی بسیار زیبا با طراحی منحصر به فرد و گرافیک اچ دی در سبک بازی های دفاعی و استراتژیک برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی بازیسازی Super Hippo Studios به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از برترین ها به شمار می رود. بهتر است بدانید که این بازی توسط روزنامه های مشهور مورد نقد و بررسی قرار گرفته است و از ان به عنوان برترین و چالش برانگیزترین بازی برج دفاعی یاد شده است! همانطور که مستحضرید این روزها بازار تولید بازی های استراتژیک به لطف بازی های مشهوری چون کلش آف کلنز، زامبی ها و گیاهان، Fieldrunners و غیره بسیار داغ است به گونه ای که در همه بازی های جدید هیچگونه خلاقیتی وجود نداشته و تنها سعی دارند از بازی های یاد شده تقلید نمایند و به همین خاطر شاهد گیم‌ پلی‌ای به دور از هیجان خاص و محیط های تکراری و یکنواخت و مشکلات متعدد دیگر هستیم! اما… این بار قضیه کاملا فرق کرده و Pirate Legends TD قصد دارد انقلاب دوباره ای در این سبک به پا کند! در این بازی فوق العاده جذاب باید با استفاده از تجهیزاتی که در اختیارتان قرار داده می‌شود،از مقر خود دفاع کنید و ساعت ها وخود را سرگرم سازید.

دانلود Pirate Legends TD - بازی دفاعی افسانه دزد دریایی اندروید + دیتا

 

علی حیدری بازدید : 15 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Goat Simulator GoatZ جدیدترین عنوان رسمی بازی شبیه ساز بز از استودیوی بازیسازی Coffee Stain Studios برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۴.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است. نسخه معمولی این بازی هم اکنون با نام Goat Simulator در گوگل پلی با قیمت ۱.۹۹ به فروش می رود که با استقبال عالی روبرو شد و ما هم در فارسروید همزمان با انتشار ان را حضورتان معرفی کردیم و خدمتتان عارض شدیم که در بازی شما به عنوان یک بازیکن هدایت یک بز را در دست می گیرید به گونه ای که می توانید در محیطی اوپن ورلد بز را کنترل کنید مثلا میتوانید با شاخ او افراد اطراف خود را بزنید! باید مراقب بز باشید و نگذارید که ماشین ها و یا اشیاء دیگر به او برخورد کنند و …!. هم اکنون نسخه ی GoatZ این بازی با ویژگی های جدید چون اضافه شدن زامبی، اضافه شدن سلاح ها و انسان های جدید، نقشه بزرگ تر، حالت های جدید و غیره آمده است که شما را بیش از پیش به چالش بکشاند.

دانلود Goat Simulator GoatZ - بازی شبیه ساز بز اندروید + دیتا

علی حیدری بازدید : 11 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Fragment برنامه ای عالی و محبوب از استودیوی Pixite LLC برای سیستم عامل های معروف آندروید، آی او اس و غیره می باشد که هم اکنون به درخواست کاربران عزیز قصد معرفی نسخه اندرویدی ان را داریم! اپلیکیشن Fragment این امکان را به شما می دهد که تصاویر موجود در گالری دستگاهتان را به تصاویر هنری منشوری تبدیل کنید و در نهایت ان را ذخیره نمایید و یا ان با دوستانتان در شبکه های اجتماعی معروف به اشتراک بگذارید. ایجاد تصاویر منشوری و هنری با برنامه فرجمنت بستگی به خلاقیت شما دارد به گونه ای که انواع افکت ها و ابزارهای مختلف برای ایجاد تصویر وجود دارند که شما با سلیقه ی خود پای آن ها می نشینید و عکس های خلاقانه را خلق می کنید! بهتر است بدانید که نسخه ی اندرویدی اپلیکیشن Fragment هم اکنون با قیمت ۱.۹۹ دلار در گوگل پلی به فروش می رود و فروش نسبتا خوبی داشته و به طور کلی برنامه در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از برترین برنامه های خلق تصاویر هنری معرفی شده است.

دانلود Fragment - برنامه خلق آثار هنری اندروید!

علی حیدری بازدید : 6 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

GO Launcher Z جدیدترین و آخرین نسخه ی لانچر معروف GO برای دستگاه های اندرویدی است که آن را می توان محبوب ترین و پرطرفدارترین لانچر عرضه شده برای اندروید دانست چرا که تا به این لحظه +۵۰۰ میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است! اگر از کاربرانی هستید که از ظاهر تکراری و بی روح دستگاه خود خسته شده اید همین الان به سراغ GO Launcher Z بروید! بله… با نصب این لانچر برروی اسمارت فون خود می توانید جان تازه ای به اینترفیس و رابط کاربری آن ببخشید! لانچر فوق دارای افکت های جالبی است که به هرچه زیبا کردن محیط کاربری اندروید شما می افزاید و با آن به تعداد دلخواه صفحه به هوم اسکرین موبایل خود بیفزایید. بدون داشتن لانچر امکان شخصی سازی بخش های مختلف اینترفیس مهیا نیست، همین الان لانچر زد را نصب کنید و با طیف گسترده ای از ویژگی های سفارشی سازی مواجه شوید!

دانلود GO Launcher Z - لانچر گو Z اندروید - Prime/VIP

علی حیدری بازدید : 20 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

وقایع داستانی Wolfenstein: The Old Blood در سال ۱۹۴۶ دنبال می شود و قهرمان بازی هم طبق سنت همیشگی B.J. Blazkowicz است. این بازی به طور کلی دو بخش است: در بخش اول شما می بایستی از یک نگهبان آهنین بگذرید، وارد قلعه Wolfenstein شوید و مشخصات مکان مخفی شدن ژنرال Deathshead را پیدا کنید. در بخش دوم هم که ادامه این قسمت می باشد، شما از دهکده Wulfburg می گذرید که در آن یک باستان شناس ناتزی، به دنبال کشف اسرار نیروهای شیطانی این منطقه و به کنترل در اوردن آنها است. داستان Wolfenstein: The Old Blood قبل از اتفاقات Wolfenstein: The New Order رخ می دهد و دارای گیم پلی همچون The New Order بوده اما این بار شاهد سلاح ها و داستان جدیدی هستیم. این یک بازی شوتر اول شخص است که نقش اصلی آن B.J. Blazkowicz نام دارد؛ یک تکاور آمریکایی که در سال ۱۹۴۶ به نبرد با نیروهای نازی می‌پردازد. در این بازی بازیکنان برای کشتن سربازان دشمن و شخصیت‌های روباتی، از هفت‌تیر، مسلسل، اسنایپ، سلاح‌های تخیلی و مواد منفجره بهره می‌برند. بازیکنان همچنین می‌توانند مخفیانه خود را به دشمن برسانند و با ضربات پی‌در‌پی چاقو کار آنها را بسازند و یا گلوی آنها را ببرند. بعضی از سلاح‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهد که دشمنان را منفجر کنند و تکه‌های بدنشان در محیط اطراف پخش شود. بازی همچنین حاوی کات‌سین‌های خشن با صحنه‌های دلخراش است: شخصی که چاقو وارد پایش شده و توسط بازجو جریان برق به او داده می‌شود؛ بدن شخصی که به وسیله‌ی یک سگ خورده می‌شود؛ دست یک شخص که به وسیله‌ی چاقو بریده می‌شود

 

Wolfenstein The Old Blood PC-CODEX

 

 

http://img5.downloadha.com/hosein/Game/May%202015/05/Wolfenstein-The-Old-Blood-pc-cover-large.jpg

 

 

 

علی حیدری بازدید : 93 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
توجه!: برای وارد کردن آی پی روی گوشیه اندروید یکی از اعضای خانوادتون روی مودم مورد نظر کلیک کنید نوشته آی پی ، ای پی رو وارد گوشیتون کنید و برای پسکد رمز مودمتونو بزنید .
نکته: اگر طبق دستور بالا عمل کردید و خطا داد اپلیکیشن روی گوشیه شما جواب نمی ده
علی حیدری بازدید : 22 سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یک بازی رالی جدید با گرافیک خیره کننده ی اچ دی برای سیستم عامل اندروید می باشد که چند ساعت قبل نسخه ی اول آن با قیمت ۴.۹۹ دلار در مارکت اندروید برای فروش قرار داده شد! این بازی سبکی جدید از بازی های رسینگ و ماشین سواری برای دیوایس های اندرویدی است که در آن بر خلاف بازی های دیگر دقت و تمرکز شما در جاده ها اهمیت دارد و شما می بایستی که پیچ ها و چالش های زیاد و سختی ها را با دقت خودتان پشت سر بگذارید! انواع ماشین های رویایی در اختیار بازیکن قرار می گیرد تا در جاده هایی متنوع به رقابت بپردازند و ساعت ها خود را سرگرم سازد!

گرافیک خارق العاده ی اچ دی، کنترلرهای آسان و حرفه ای، صداگذاری هیجان انگیز از صدای لاستیک ها و پخش موسیقی های مهیج همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین و لذت بخش ترین بازی ماشین سواری را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند.

http://www.freechie.com/wp-content/uploads/2015/04/Colin-McRae-Rally-1.11-Mod-APK-Obb-2.png

علی حیدری بازدید : 23 چهارشنبه 26 آذر 1393 نظرات (0)

SUPERAntiSpyware نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و ابزارهای مخرب می باشد. توسط این نرم افزار میتوان انواع فایل های مخرب نظیر Spyware, Adware, Malware, Trojans, KeyLoggers, Dialers, Hi-Jackers, and Worms را از بین برد و از آلودگی سیستم به انها اجتناب ورزید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند اسکنر لحظه ای و زنده است و میتواند به صورت آنی از ورود انواع جاسوس افزارها به سیستم جلوگیری کند. در زمینه اسکن این نرم افزار با بررسی انواع حافظه های قابل حمل از ورودی جاسوس ابزارها از این طریق جلوگیری میکند و همچنین با اسکن رجیستری در صورتی که جاسوس افزارها در رجیستری تغییراتی را ایجاد کرده باشند ، آنها را حذف و رفع خواهند کرد. این نرم افزار در هنگام خاموش و روشن شدن با بررسی ۵۰ نقظه حساس ویندوز این اطمینان را به کاربر میدهد که قبل از آنکه یک جاسوس افزارها قصد نفوذ را داشته باشد ، شناسایی و حذف شود.

http://8pic.ir/images/qg41jco32y0psi1dpzl6.png

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 75
  • بازدید کلی : 8,502