loading...
دی ال سافت | دانلود نرم افزار ، دانلود بازی ، دانلود نمونه سوالات هشتم
علی حیدری بازدید : 9 سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Piano Teacher – مـعـلـم پـیـانـو از بهترین، پرطرفدارترین و کامل ترین نرم افزارهای پیانو از گروه برنامه نویسی rubycell برای سیستم عامل اندروید است که به صورت کامل رایگان عرضه گردیده و با بیش از پنجاه میلیون کاربر از سراسر جهان از پردانلودترین و محبوب ترین برنامه های موزیک و آیدیو به شمار می رود. با استفاده از این پیانوی کامل شما می توانید به نواختن موزیک بپردازید و تجربه ای متفاوت از برنامه های پیانوی حرفه ای را در اندرویدیفون خود به ارمغان بیاورید. این نرم افزار که بیش از ۵۰ هزار صدا را شامل می شود می تواند یک برنامه ی عالی برای سرگرم ساختن شما و یا بهترین اپلیکیشن برای افرادی باشید که به دنبال آموزشی عالی برای نواختن پیانو هستند باشد و در اصل برای یادگیری مورد استفاده قرار بگیرد.

دانلود Piano Teacher - معلم پیانو اندروید !

 

علی حیدری بازدید : 25 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Smart IR Remote – AnyMote محبوب ترین و قدرتمندترین اپلیکیشن ریموت کنترل از طریق مادون قرمز از استودیوی Color Tiger برای سیستم عامل اندروید می باشد که با قیمت ۶.۹۹ دلار در گوگل پلی به فروش می رود و با دارا بودن ساده ترین رابط کاربری، پشتیبانی از بیش از ۵۰۰ هزار دسنگاه اندرویدی و بیشترین امکانات بهترین اپلیکیشن مدیریت از طریق اینفرارد می باشد که امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ نمایش دهنده ی این محبوبیت است. با این برنامه و داشتن یک اسمارت فون اندرویدی می توانید به آسانی تلویزیون و سایر دستگاه ها را کنترل کرده و به سادگی هرچه تمام تر بر روی صدا و کانال های آن ها کنترل داشته باشید! با کمک این اپلیکیشن جالب و کاربردی می توانید دکمه های سفارشی را ایجاد کنید و به وسیله ی آن بر روی تلویزیون های مختلف به طور کامل مدیریت داشته باشید ؛ به عنوان مثال می توانید صدای تلویزیون خود را کم یا زیاد نمایید و حتی کانال های آن را با گوشی و با فشردن تنها یک کلیک عوض کنید!

دانلود Smart IR Remote - AnyMote - ریموت کنترل اندروید !

علی حیدری بازدید : 9 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Wings Remastered بازی جدید و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و هواپیمایی از استودیوی بازیسازی Kalypso Media Mobile GmbH برای دستگاه های با سیستم عامل اندروید است که با قیمت ۴.۹۹ دلار در پلی استور عرضه گردید و تصمیم گرفتیم در اسرع وقت ان را حضور شما دوستداران بازی های اکشن و هواپیمایی معرفی نماییم.  این بازی شما را به حال و هوای جنگ جهانی اول می برد و تجربه ای از یک بازی اکشن چشم نواز، درام و پر از احساسات را برایتان به ارمغان می آورد! شما نقش خلبانی را دارید که در آسمان به نبرد با دشمنان می پردازد، اشراری که بمب های انتحاری کار می گذارند را دستگیر، بمب ها را خنثی و خطوط دشمن را درهم بشکنید! اگر به بازی های مربوط به جنگ جهانی علاقه دارید به شما پیشنهاد می دهیم بازی Wings Remastered را از دست ندهید چرا که طراحی منحصر به فرد، صداگذاری هیجان انگیز و هواپیماهای منحصر به فرد با طراحی واقعی شما را ساعت ها به گوشی میخکوب خواهند نمود.

دانلود Wings Remastered - بازی اکشن بال های پرواز اندروید + دیتا

 

علی حیدری بازدید : 16 دوشنبه 21 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
Asphalt:Nitro
      سری جدید بازی معروف و نام آشنای آسفالت از استودیوی بازیسازی Gameloft برای دستگاه های
اندروید
      ی است که چند ساعت قبل شاهد عرضه شدن ان در سایت رسمی گیملافت بودیم و پس از تست و اطمینان از مشکل نداشتن بازی تصمیم به معرفی ان گرفتیم. در این بازی ۱۰ ماشین مختلف با طراحی منحصر به فرد با تکنولوژی نیتروژن در اختیار شما قرار می گیرد و می بایست در انواع مکان های مختلف به مسابقات هیجان انگیز مشغول شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. کنترلر
بازی
      بسیار حرفه ای طراحی شده است به گونه ای که بجای حرکت ماشین به دو سمت صفحه به یکی از دو سمت چرخش پیدا می کند. انواع حالت های مختلف برای بازی کردن وجود دارد که شما می توانید به دلخواه از میان ان ها انتخاب نمایید. در مسیر حرکت شما علاوه بر قسمت هایی برای پرش، انواع پاداش های مختلف نظیر نیتروژن وجود دارد که می توانید ان ها را بردارید و سرعت ماشین را چندین برابر کنید. اگر از علاقه مندان به بازی آسفالت ۸ هستید و دوست دارید نسخه ی کم حجمی از بازی را داشته باشید پیشنهاد می دهیم سری جدید اسفالت یعنی
Asphalt:Nitro
      را از دست ندهید چرا که حجم کلی
بازی
      کمتر از ۱۰۰ مگابایت است.

 

دانلود Asphalt:Nitro - بازی آسفالت نیترو گیملافت اندروید

 

 

 

علی حیدری بازدید : 13 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Monster Dash بازی زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و آرکید از Halfbrick Studios سازنده بازی معروف Fruit Ninja برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی ۲۶۳ کشور مختلف جهان دریافت شده است. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی یعنی آقای Zappy هستید که انواع سلاح ها و وسایل نقلیه مختلف در اختیارتان قرار میگیرد و باید با ان ها دشمنان مختلف پیش رو را یکی پس از دیگری سرنگون کنید! طیف گسترده ای از هیولاهای مختلف در مسیر حرکت شما وجود دارند که شما باید ان ها را از بین ببرید ؛ در ابتدا با هیولاهایی با خون کم مواجهید که با بالا رفتن سطوح واقعا به چالش کشیده خواهید شد. اگر از علاقه مندان به بازی های آرکید اندروید هستید بازی کم حجم Monster Dash می تواند گزینه مناسبی باشد و ساعت ها شما را سرگرم سازد.

دانلود Monster Dash - بازی حمله هیولا اندروید + دیتا

 

علی حیدری بازدید : 18 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

WhatsApp Messenger یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مسنجر و چت برای انواع سیستم عامل می باشد که نسخه های مختلف آن برای گوشی های نوکیا ، ویندوز فون و … منتشر شده است و امروز جدیدترین ورژن آن برای اندروید آماده کرده ایم .

با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال ۳G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید .

WhatsApp Messenger For Android

 

علی حیدری بازدید : 9 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

یک نرم افزار قدرتمند و کاربردی در زمینه ی فیلمبرداری حرفه ای از گروه برنامه نویسی  FlavioNet مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید به صورت پیشرفته به ضبط ویدئوهایی با کیفیت عالی بپردازید! اگر با فارسروید بوده باشید در جریانید که چند مدت قبل یک نرم افزار دوربین با نام Camera FV-5 را معرفی کرده بودیم و با استفاده از آن می توانستید عکس های خام و ساده ی خود را ابزارهای مختلف به صورت حرفه ای پردازش کنید و رنگ و رویی بی نظیر را به آن ها ببخشید! [اطلاعات تکمیلی در مورد Camera FV-5] نرم افزار Cinema FV-5 نیز دقیقا همانند برنامه گفته شده است با این تفاوت که سینما اف وی ۵ مخصوص فیلمبرداری است و آمده است تا بخش کمرای اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی را رونق ببخشید و ویژگی های آن را چندین برابر نماید!

اگر به دنبال برنامه ای هستید که با استفاده از آن بتوانید فیلم هایی با کیفیت و کنترل بالا را بگیرید ما به شما اپلیکیشن نوظهور Cinema FV-5 را پیشنهاد می دهیم!

دانلود Cinema FV-5 - برنامه فیلمبرداری پیشرفته اندروید!

 

 

 

Cinema FV-5 Android - برنامه فیلمبرداری اندروید

 

علی حیدری بازدید : 8 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Twisted Worlds – جهان های پیچیده بازی جدید و بسیار چالش برانگیز در سبک بازی های پازل از استودیوی بازیسازی Absolutist Games برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. کمپانی Absolutist Games همانند استودیوهای معروف بیگ فیش گیمز، Alawar Entertainment و غیره بازی های ماجراجویی و پازل خوبی را برای اندروید عرضه نموده است که چندین مورد از ان ها را معرفی نموده ایم. داستان بازی Twisted Worlds مربوط به سفر به زمان گذشته می باشد که شما در انواع زمان های مختلف ماجراجویی های را انجام می دهید و ساعت ها خود را سرگرم می سازید. طراحی منحصر به فرد بازی، گرافیک اچ دی، مینی گیم های معروف ۲۰۴۸، تیراندازی حباب، پازل های match 3 و از طرفی هم معماهای واقعا چالش برانگیز دست به دست هم داده اند تا یک بازی پازل فوق العاده آماده شود! اگر از طرفداران بازی های پازل و فکری هستید تحت هیچ شرایطی Twisted Worlds را از دست ندهید.

دانلود Twisted Worlds - بازی پازل جهان پیچیده اندروید + دیتا

 

علی حیدری بازدید : 11 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

Hola Launcher – Simple & Fast از بهترین، محبوب ترین و سبک ترین لانچرهای عرضه شده با بیش از ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ بار دانلود از گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت ۱۰۰ درصد رایگان توسط Hola Team عرضه شده و با نصب ان برروی موبایل اندرویدی خود می توانید اینترفیس جدیدی را به ارمغان بیاورید. اگر از کاربرانی هستید که از ظاهر تکراری دستگاهتان خسته شده اید و به دنبال یک تنوع عالی اید به شما لانچر هولا را پیشنهاد می دهیم که با دارا بودن ظاهری شیک و ساده به همراه ویزگی های عالی همچون فونت های اختصاصی، والپیپرهای متنوع و دوست داشتنی، ویژگی های عالی و … بدون شک تجربه ای متفاوت از لانچرهای اندرویدی را برایتان به ارمغان خواهد اورد.

دانلود Hola Launcher - Simple & Fast - لانچر سریع اندروید!

علی حیدری بازدید : 7 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Empires and Allies بازی جدید و بسیار زیبا در سبک بازی های استراتژیک از استودیوی بازیسازی Zynga برای دستگاه های اندرویدی است که تجربه ای متفاوت از بازی های نبرد آنلاین را برایتان به ارمغان می آورد! در نگاه اول بازی Empires and Allies شبیه به بازی های استراتژیک جنگی موبایل نظیر Boom Beach یا War Of Nations می باشد اما شیوه بازی بدین صورت است که امکان ساخت پایگاه و استحکامات نظامی برای تقویت ساخت نیرو در ابتدای بازی به بازیکن داده میشود. سپس با استفاده از منابعی که در بازه های زمانی مشخص ایجاد میشوند بازیکن قادر به توسعه پایگاه خود در مدت زمان تعیین شده هست. در این حین سایر بازیکنان به پایگاه حمله می کنند و هدف اصلی بازی ساخت پایگاه نظامی مستحکمی است تا در مقابل حملات مقاومت کند. انجام عملیات نظامی بر علیه سایر پایگاه‌ها و ارسال نیروهای پیش قراول برای عملیات شناسایی نیز از جانب بازیکن انجام می شود. سبک این بازی آنچنان که باید جدید و نو نیست اما سازنده آن معتقد است که نوآوری های تازه‌ای نیز در Empires and Allies صورت گرفته است!

دانلود Empires and Allies - بازی استراتژی امپراطوران و متفقین اندروید + دیتا

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 22
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 8,492