loading...
دی ال سافت | دانلود نرم افزار ، دانلود بازی ، دانلود نمونه سوالات هشتم
علی حیدری بازدید : 7 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Pandora Internet Radio یکی از پرطرفدارترین، بهترین و ساده ترین نرم افزارهای ایستگاه اینترنتی موزیک برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه بیش از ۵۰۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و از دید کاربران بهترین برنامه ایستگاه موسیقی است! همانگونه که گفته شد، پاندورا یک ایستگاه موزیک اینترنتی است ؛ ایستگاهی که اگر حتی برای یک لحظه کوتاه در آن توقف کنید دیگر هیچ گاه دوست نخواهید داشت از آن خارج شوید! شما تنها کافیست که برنامه را نصب و بهترین سرویس موزیک را پیش روی خود ملاحظه بفرمایید! انواع و اقسام موسیقی ها و موزیک های مختلف در دسته بندی های متعدد در برنامه فوق تعبیه شده است که شما می توانید به پخش آن ها بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. پس اگر به دنبال یک ایستگاه موسیقی متفاوت و اینترنتی هستید ما به شما اپلیکیشن فوق را پیشنهاد می دهیم که به هیچ وجه ان را از دست ندهید.

دانلود Pandora Internet Radio - ایستگاه اینترنتی موزیک آندروید !

علی حیدری بازدید : 10 یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Bike Rivals بازی سرگرم کننده و هیجان انگیز موتورسواری از Miniclip.com برای دستگاه های اندرویدی است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه +۱۰ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از پردانلودترین بازی های دسته بندی Racing به شمار می رود. در این بازی شما بر انواع موتورهای مختلف سوار می شوید و در مکان های متنوع به موتورسواری مشغول می شوید! بازی صدها مرحله ی چالش برانگیز را شامل می شود که مراحل ابتدایی به نوعی آموزش محسوب میشوند و راحت هستند اما با بالاترین سطوح، چنان به چالش کشیده خواهید شد که متوجه گذشت زمان نمی شوید. به طور کلی بازی Bike Rivals بر اساس قوانین فیزیک طراحی شده است و در ان با غفلت توسط شما به مانع های موجود برخورد می کنید و … . امکان بازی به صورت مولتی پلیر با دوستان نیز در بازی فراهم شده است که می توانید با دوستانتان مشغول شوید.

 

 

دانلود Bike Rivals - بازی موتورسواری اندروید + مود

علی حیدری بازدید : 10 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Cryptic Labyrinth – دخمه ی مرموز بازی جدید با گرافیک HD در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی ۳D Methods برای دستگاه های اندرویدی است که نسخه اول آن ساعت ها قبل با قیمت ۰.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم بر این شد تا مثل همیشه در اسرع وقت ان را حضور شما دوستداران بازی های فکری، معمایی و ماجراجویی معرفی نماییم. بازی به صورت مقابل در گوگل پلی منتشر شده است: “شما میان ۴ دیوار سنگی زندانی شده اید! تنها راه خروج از این مکان درب مقابل شماست! نمی دانید که چطور وارد این مکان شده اید و با رفتن به اتاق های دیگر کم کم حقیقت روشن می شود و … ” بله در این بازی شما با حل انواع پازل ها و معماهای مختلف اتاق ها را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارید تا به حقیقت مهمی دست یابید. ماجراجویی های شما در انواع مکان های مختلفِ سیاه چال ها، غارها و گورستان صورت می پذیرد که اگر به بازی های فکری و ماجراجویی انروید علاقه دارید پیشنهاد می دهیم تحت هیچ شرایطی بازی عالی Cryptic Labyrinth را از دست ندهید.

دانلود Cryptic Labyrinth - بازی ماجراجویی دخمه مرموز اندروید + دیتا

 

علی حیدری بازدید : 12 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Pirate Legends TD بازی بسیار زیبا با طراحی منحصر به فرد و گرافیک اچ دی در سبک بازی های دفاعی و استراتژیک برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی بازیسازی Super Hippo Studios به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و تا به این لحظه هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از برترین ها به شمار می رود. بهتر است بدانید که این بازی توسط روزنامه های مشهور مورد نقد و بررسی قرار گرفته است و از ان به عنوان برترین و چالش برانگیزترین بازی برج دفاعی یاد شده است! همانطور که مستحضرید این روزها بازار تولید بازی های استراتژیک به لطف بازی های مشهوری چون کلش آف کلنز، زامبی ها و گیاهان، Fieldrunners و غیره بسیار داغ است به گونه ای که در همه بازی های جدید هیچگونه خلاقیتی وجود نداشته و تنها سعی دارند از بازی های یاد شده تقلید نمایند و به همین خاطر شاهد گیم‌ پلی‌ای به دور از هیجان خاص و محیط های تکراری و یکنواخت و مشکلات متعدد دیگر هستیم! اما… این بار قضیه کاملا فرق کرده و Pirate Legends TD قصد دارد انقلاب دوباره ای در این سبک به پا کند! در این بازی فوق العاده جذاب باید با استفاده از تجهیزاتی که در اختیارتان قرار داده می‌شود،از مقر خود دفاع کنید و ساعت ها وخود را سرگرم سازید.

دانلود Pirate Legends TD - بازی دفاعی افسانه دزد دریایی اندروید + دیتا

 

علی حیدری بازدید : 15 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Goat Simulator GoatZ جدیدترین عنوان رسمی بازی شبیه ساز بز از استودیوی بازیسازی Coffee Stain Studios برای دستگاه های اندرویدی است که با قیمت ۴.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شده است. نسخه معمولی این بازی هم اکنون با نام Goat Simulator در گوگل پلی با قیمت ۱.۹۹ به فروش می رود که با استقبال عالی روبرو شد و ما هم در فارسروید همزمان با انتشار ان را حضورتان معرفی کردیم و خدمتتان عارض شدیم که در بازی شما به عنوان یک بازیکن هدایت یک بز را در دست می گیرید به گونه ای که می توانید در محیطی اوپن ورلد بز را کنترل کنید مثلا میتوانید با شاخ او افراد اطراف خود را بزنید! باید مراقب بز باشید و نگذارید که ماشین ها و یا اشیاء دیگر به او برخورد کنند و …!. هم اکنون نسخه ی GoatZ این بازی با ویژگی های جدید چون اضافه شدن زامبی، اضافه شدن سلاح ها و انسان های جدید، نقشه بزرگ تر، حالت های جدید و غیره آمده است که شما را بیش از پیش به چالش بکشاند.

دانلود Goat Simulator GoatZ - بازی شبیه ساز بز اندروید + دیتا

علی حیدری بازدید : 11 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Fragment برنامه ای عالی و محبوب از استودیوی Pixite LLC برای سیستم عامل های معروف آندروید، آی او اس و غیره می باشد که هم اکنون به درخواست کاربران عزیز قصد معرفی نسخه اندرویدی ان را داریم! اپلیکیشن Fragment این امکان را به شما می دهد که تصاویر موجود در گالری دستگاهتان را به تصاویر هنری منشوری تبدیل کنید و در نهایت ان را ذخیره نمایید و یا ان با دوستانتان در شبکه های اجتماعی معروف به اشتراک بگذارید. ایجاد تصاویر منشوری و هنری با برنامه فرجمنت بستگی به خلاقیت شما دارد به گونه ای که انواع افکت ها و ابزارهای مختلف برای ایجاد تصویر وجود دارند که شما با سلیقه ی خود پای آن ها می نشینید و عکس های خلاقانه را خلق می کنید! بهتر است بدانید که نسخه ی اندرویدی اپلیکیشن Fragment هم اکنون با قیمت ۱.۹۹ دلار در گوگل پلی به فروش می رود و فروش نسبتا خوبی داشته و به طور کلی برنامه در سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از برترین برنامه های خلق تصاویر هنری معرفی شده است.

دانلود Fragment - برنامه خلق آثار هنری اندروید!

علی حیدری بازدید : 6 جمعه 18 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

GO Launcher Z جدیدترین و آخرین نسخه ی لانچر معروف GO برای دستگاه های اندرویدی است که آن را می توان محبوب ترین و پرطرفدارترین لانچر عرضه شده برای اندروید دانست چرا که تا به این لحظه +۵۰۰ میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است! اگر از کاربرانی هستید که از ظاهر تکراری و بی روح دستگاه خود خسته شده اید همین الان به سراغ GO Launcher Z بروید! بله… با نصب این لانچر برروی اسمارت فون خود می توانید جان تازه ای به اینترفیس و رابط کاربری آن ببخشید! لانچر فوق دارای افکت های جالبی است که به هرچه زیبا کردن محیط کاربری اندروید شما می افزاید و با آن به تعداد دلخواه صفحه به هوم اسکرین موبایل خود بیفزایید. بدون داشتن لانچر امکان شخصی سازی بخش های مختلف اینترفیس مهیا نیست، همین الان لانچر زد را نصب کنید و با طیف گسترده ای از ویژگی های سفارشی سازی مواجه شوید!

دانلود GO Launcher Z - لانچر گو Z اندروید - Prime/VIP

علی حیدری بازدید : 19 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

 

وقایع داستانی Wolfenstein: The Old Blood در سال ۱۹۴۶ دنبال می شود و قهرمان بازی هم طبق سنت همیشگی B.J. Blazkowicz است. این بازی به طور کلی دو بخش است: در بخش اول شما می بایستی از یک نگهبان آهنین بگذرید، وارد قلعه Wolfenstein شوید و مشخصات مکان مخفی شدن ژنرال Deathshead را پیدا کنید. در بخش دوم هم که ادامه این قسمت می باشد، شما از دهکده Wulfburg می گذرید که در آن یک باستان شناس ناتزی، به دنبال کشف اسرار نیروهای شیطانی این منطقه و به کنترل در اوردن آنها است. داستان Wolfenstein: The Old Blood قبل از اتفاقات Wolfenstein: The New Order رخ می دهد و دارای گیم پلی همچون The New Order بوده اما این بار شاهد سلاح ها و داستان جدیدی هستیم. این یک بازی شوتر اول شخص است که نقش اصلی آن B.J. Blazkowicz نام دارد؛ یک تکاور آمریکایی که در سال ۱۹۴۶ به نبرد با نیروهای نازی می‌پردازد. در این بازی بازیکنان برای کشتن سربازان دشمن و شخصیت‌های روباتی، از هفت‌تیر، مسلسل، اسنایپ، سلاح‌های تخیلی و مواد منفجره بهره می‌برند. بازیکنان همچنین می‌توانند مخفیانه خود را به دشمن برسانند و با ضربات پی‌در‌پی چاقو کار آنها را بسازند و یا گلوی آنها را ببرند. بعضی از سلاح‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهد که دشمنان را منفجر کنند و تکه‌های بدنشان در محیط اطراف پخش شود. بازی همچنین حاوی کات‌سین‌های خشن با صحنه‌های دلخراش است: شخصی که چاقو وارد پایش شده و توسط بازجو جریان برق به او داده می‌شود؛ بدن شخصی که به وسیله‌ی یک سگ خورده می‌شود؛ دست یک شخص که به وسیله‌ی چاقو بریده می‌شود

 

Wolfenstein The Old Blood PC-CODEX

 

 

http://img5.downloadha.com/hosein/Game/May%202015/05/Wolfenstein-The-Old-Blood-pc-cover-large.jpg

 

 

 

علی حیدری بازدید : 93 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
توجه!: برای وارد کردن آی پی روی گوشیه اندروید یکی از اعضای خانوادتون روی مودم مورد نظر کلیک کنید نوشته آی پی ، ای پی رو وارد گوشیتون کنید و برای پسکد رمز مودمتونو بزنید .
نکته: اگر طبق دستور بالا عمل کردید و خطا داد اپلیکیشن روی گوشیه شما جواب نمی ده

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 61
  • بازدید کلی : 8,488